Siekiant optimizuoti ir gerinti klientams teikiamų paslaugų kokybę, „Oribalt Vilnius“ savo veikloje vis plačiau naudoja skaitmeninius įrankius. Šiais metais efektyvesniam verslo klientų ir partnerių užsakymų stebėjimui įdiegta užsakymų sekimo sistema.
„Oribalt“ plečia skaitmeninių įrankių portfelį
Internetinės užsakymų stebėjimo sistemos e-oribalt.com paskirtis – suteikti klientams galimybę patiems stebėti užsakymo būseną nuo prekių įsigijimo iki fizinio pristatymo užsakovui. Ši verslo partneriams skirta sistema yra saugi ir patikima, visi perduodami duomenys yra koduoti.
Kaip ši sistema veikia
Naršyklėje reikia įvesti adresą http://e-oribalt.com, atsiradusiame lange klientai galės prisijungti prie sistemos naudodami savo el. pašto adresą ir susikurtą slaptažodį. Suvedus duomenis sistema nukreips į naują langą, kuriame bus pateikta išsami kliento informacija – jame yra galimybė pasikeisti slaptažodį, išjungti/įjungti e-mail pranešimus apie pristatytas siuntas, koreguoti asmeninius duomenis.
Rekomenduojama naudoti Google Chrome, FireFox, Edge, Safari naršykles.
Skiltyje „Products“ klientai gali matyti išsamią informaciją apie produktą, sandėlyje esančias atsargas ir balansą. Esant poreikiui visus duomenis galima lengvai eksportuoti į MS-Excel arba perkopijuoti į „clipboard“.
Skiltis „Track and trace“ skirta stebėti užsakymo statusą bei išvežimo informaciją. Sistema sukonfiguruota rodyti 4 užsakymo stadijas: sukurta (created), pakrauta pristatymui (shipped), pristatyta (delivered), atsiima pats (self-pickup). Taip pat „Track and trace“ polapyje pateikiamas siuntos numeris, ant kurio paspaudus matoma siuntos buvimo vieta einamuoju metu. Esant poreikiui sistema duoda galimybę peržiūrėti ir senesnius nei 1 mėnesio duomenis.
Skiltyje „Invoices“ klientai gali matyti ir parsisiųsti už suteiktas paslaugas jiems išrašytas sąskaitas faktūras.
Taip pat yra atskira „Reports -> Deliveries“ skiltis, kurioje pateikiama visa su pristatymu susijusi informacija.
Sistema bus tobulinama
Kaip teigia „Oribalt Vilnius“ vadovas Audrius Pivoras, šios sistemos atsiradimą paspartino gausėjantis klientų ratas ir poreikis teikti profesionalias paslaugas. Skaitmeninių įrankių suteikiamos galimybės yra labai patogios B2B sektoriui, jos supaprastina paslaugų teikimą ir tuo pačiu didina skaidrumą.
Jis taip pat priduria, jog visai netrukus „Track and trace“ sistema bus patobulinta.
„Šių metų pabaigoje esame numatę paleisti sistemos version 2, kurioje bus įdiegtos papildomos sistemai reikalingos funkcijos. Šie atnaujinimai suteiks klientams dar daugiau galimybių matyti ir sekto savo užsakymo būseną, palengvins kasdienius darbus“, - sako Audrius Pivoras.